
Gwarancja
Powodzenie leczenia zależy w równym stopniu od jakości usług medycznych, staranności lekarza dentysty, jak i postępowania pacjenta po leczeniu.
Ponieważ jakość usług jest naszym priorytetem, na wykonywane w Bianco usługi udzielamy rocznej gwarancji.
Aby cieszyć się z efektów leczenia, powinieneś:
- utrzymywać właściwą higieny jamy ustnej,
- odbywać wizyty higienizacyjne (usuwać kamień i osady) co sześć miesięcy,
- odbywać wizyty kontrolne co sześć miesięcy,
- terminowo wykonywać zabiegi zalecone przez lekarza dentystę podczas wizyt kontrolnych.
Gwarancji nie podlegają:
- prace tymczasowe;
- protezy natychmiastowe;
- usługi, przed którymi lekarz poinformował o ograniczonej gwarancji, a zostały one wykonane na życzenie pacjenta;
- leczenie zębów mlecznych;
- uszkodzenia koron zębowych pomiędzy wizytami leczenia kanałowego;
- złamania koron zębowych zębów po leczeniu kanałowym, które nie zostały odbudowane protetycznie;
- przypadki braku przestrzegania zaleceń lekarza (w tym wymienionych powyżej) oraz dotyczących postępowania z uzupełnieniem protetycznym;
- urazy w wyniku przeciążenia strefy uzupełnionej protetycznie, spowodowanego uzupełnieniem tylko części braków zębowych;
- urazy mechaniczne;
- naturalny zanik kości i zmiany w przyzębiu;
- utrata wypełnień i urazy zębów u pacjentów z bruksizmem, którzy nie używają szyny relaksacyjnej;
- elementy, które w naturalny sposób zużywają się podczas użytkowania.
Jeżeli po wykonaniu wypełnienia zęba niezbędne będzie wykonanie leczenia kanałowego, ponowne wypełnienie wykonywane jest nieodpłatnie, natomiast pacjent ponosi tylko koszty leczenia kanałowego.
W przypadku konieczności usunięcia zęba leczonego kanałowo, objętego gwarancją Bianco Stomatologia, ekstrakcja wykonywana jest bezkosztowo.