Gwarancja

Jakość usług medycznych jest naszym priorytetem. Dlatego na wykonywane w Bianco Stomatologia usługi udzielamy rocznej gwarancji.

Warunki zachowania gwarancji:

  • utrzymywanie właściwej higieny jamy ustnej,
  • usuwanie kamienia i osadów co sześć miesięcy,
  • odbywanie wizyt kontrolnych co sześć miesięcy,
  • terminowe wykonywanie zabiegów zaleconych przez lekarza podczas wizyt kontrolnych.

Gwarancja nie obejmuje:

  • prac tymczasowych;
  • protez natychmiastowych;
  • innych usług, przed którymi lekarz poinformował o ograniczonej gwarancji, a zostały one wykonane na życzenie pacjenta;
  • leczenia zębów mlecznych;
  • uszkodzeń koron zębowych pomiędzy wizytami w trakcie leczenia kanałowego;
  • złamań koron zębowych zębów po leczeniu kanałowym, nie odbudowanych protetycznie;
  • przypadków braku przestrzegania zaleceń lekarza odnośnie postępowania z uzupełnieniem protetycznym;
  • uzupełnienia tylko części braków zębowych, powodując przeciążenie strefy uzupełnionej protetycznie;
  • urazów mechanicznych;
  • naturalnego zaniku kości i zmian w przyzębiu;
  • utraty wypełnień i urazów zębów u pacjentów z bruksizmem, którzy nie używają szyny relaksacyjnej;
  • wszelkich elementów, które w naturalny sposób zużywają się podczas użytkowania.

Jeżeli po wykonaniu wypełnienia zęba niezbędne będzie wykonanie leczenia kanałowego, ponowne wypełnienie wykonywane jest nieodpłatnie, natomiast pacjent ponosi tylko koszty leczenia kanałowego.

W przypadku konieczności usunięcia zęba leczonego kanałowo, objętego gwarancją Bianco Stomatologia, ekstrakcja wykonywana jest nieodpłatnie.