
Gwarancja
Jakość usług medycznych jest naszym priorytetem. Dlatego na wykonywane w Bianco Stomatologia usługi udzielamy rocznej gwarancji.
Warunki zachowania gwarancji:
- utrzymywanie właściwej higieny jamy ustnej,
- usuwanie kamienia i osadów co sześć miesięcy,
- odbywanie wizyt kontrolnych co sześć miesięcy,
- terminowe wykonywanie zabiegów zaleconych przez lekarza podczas wizyt kontrolnych.
Gwarancja nie obejmuje:
- prac tymczasowych;
- protez natychmiastowych;
- innych usług, przed którymi lekarz poinformował o ograniczonej gwarancji, a zostały one wykonane na życzenie pacjenta;
- leczenia zębów mlecznych;
- uszkodzeń koron zębowych pomiędzy wizytami w trakcie leczenia kanałowego;
- złamań koron zębowych zębów po leczeniu kanałowym, nie odbudowanych protetycznie;
- przypadków braku przestrzegania zaleceń lekarza odnośnie postępowania z uzupełnieniem protetycznym;
- uzupełnienia tylko części braków zębowych, powodując przeciążenie strefy uzupełnionej protetycznie;
- urazów mechanicznych;
- naturalnego zaniku kości i zmian w przyzębiu;
- utraty wypełnień i urazów zębów u pacjentów z bruksizmem, którzy nie używają szyny relaksacyjnej;
- wszelkich elementów, które w naturalny sposób zużywają się podczas użytkowania.
Jeżeli po wykonaniu wypełnienia zęba niezbędne będzie wykonanie leczenia kanałowego, ponowne wypełnienie wykonywane jest nieodpłatnie, natomiast pacjent ponosi tylko koszty leczenia kanałowego.
W przypadku konieczności usunięcia zęba leczonego kanałowo, objętego gwarancją Bianco Stomatologia, ekstrakcja wykonywana jest nieodpłatnie.