Gwarancja

Powodzenie leczenia zależy w równym stopniu od jakości usług medycznych, staranności lekarza dentysty, jak i postępowania pacjenta po leczeniu.

Ponieważ jakość usług jest naszym priorytetem, na wykonywane w Bianco usługi udzielamy rocznej gwarancji.

Aby cieszyć się z efektów leczenia, powinieneś:

  • utrzymywać właściwą higieny jamy ustnej,
  • odbywać wizyty higienizacyjne (usuwać kamień i osady) co sześć miesięcy,
  • odbywać wizyty kontrolne co sześć miesięcy,
  • terminowo wykonywać zabiegi zalecone przez lekarza dentystę podczas wizyt kontrolnych.

Gwarancji nie podlegają:

  • prace tymczasowe;
  • protezy natychmiastowe;
  • usługi, przed którymi lekarz poinformował o ograniczonej gwarancji, a zostały one wykonane na życzenie pacjenta;
  • leczenie zębów mlecznych;
  • uszkodzenia koron zębowych pomiędzy wizytami leczenia kanałowego;
  • złamania koron zębowych zębów po leczeniu kanałowym, które nie zostały odbudowane protetycznie;
  • przypadki braku przestrzegania zaleceń lekarza (w tym wymienionych powyżej) oraz dotyczących postępowania z uzupełnieniem protetycznym;
  • urazy w wyniku przeciążenia strefy uzupełnionej protetycznie, spowodowanego uzupełnieniem tylko części braków zębowych;
  • urazy mechaniczne;
  • naturalny zanik kości i zmiany w przyzębiu;
  • utrata wypełnień i urazy zębów u pacjentów z bruksizmem, którzy nie używają szyny relaksacyjnej;
  • elementy, które w naturalny sposób zużywają się podczas użytkowania.

Jeżeli po wykonaniu wypełnienia zęba niezbędne będzie wykonanie leczenia kanałowego, ponowne wypełnienie wykonywane jest nieodpłatnie, natomiast pacjent ponosi tylko koszty leczenia kanałowego.

W przypadku konieczności usunięcia zęba leczonego kanałowo, objętego gwarancją Bianco Stomatologia, ekstrakcja wykonywana jest bezkosztowo.